NASA vihet në kërkim të UFO-ve

NASA vihet në kërkim të UFO-ve

Më: 20 shkurt 2019 Në ora: 18:35
Ilustrim

NASA lansoi një ekip ekspertësh për gjetjen e jetës në planetë të huaj së bashku me studiuesit e universiteteve kryesore.

Qendra e sapoformuar Shkenca për zbulimin e jetës (CLDS) do të trajtojë pyetjen "A jemi vetëm?" dhe NASA pretendon se shkenca mund të japë së shpejti një përgjigje përfundimtare.

Ekspertët e NASA-s do të punojnë së bashku me njerëz jashtë agjencisë hapësinore për të gjetur çdo shenjë të ekzistencës jashtëtokësore.

Tori Hoehler, hetuesi kryesor i CLDS dhe një studiues në qendrën për kërkime të NASA-s në Mountain View, Kaliforni, tha se për të pasur sukses duhet të zhvillojnë mjete dhe strategji për zbulimin e jetës në kushtet unike të botëve të tjera, të cilat janë shumë të ndryshme nga Toka.

Sarah Stewart Johnson i Universitetit Georgetown përcakton qëllimin e ekipit të saj si përpjekje për të njohur jetën, pasi ne nuk e njohim atë. Kjo, sipas saj, do të vendosë bazat për zbulimin e formave të jetës që mund të jenë shumë të ndryshme nga ato që gjenden në Tokë.

Britney Schmidt nga Georgia Tech do të hetojë mundësitë e jetës së kaluar ose të tanishme në oqeanet e hënave të akullta të huaja të Sistemit tonë Diellor, ose në Marsin e lashtë.

Shkencëtarët kanë nisur një portal në internet për të ndjekur të dhënat e krijuara nga kërkimi i vazhdueshëm për jetën e huaj në planetë të largëta.

Jill Tarter, një bashkë-themelues i institutit, drejtoi projektin që ka grumbulluar të dhëna që nga viti 1960 dhe vazhdon të shtojë gjetjet më të fundit.

Mjeti gjithashtu lejon përdoruesit të paraqesin kërkimet e tyre dhe të mbajnë bazën e të dhënave.