Studiuesit zbulojnë një nga “super-tokat” më të vjetra

Studiuesit zbulojnë një nga “super-tokat” më të vjetra

Më: 17 janar 2021 Në ora: 22:08

Planeti është shkëmbor, dendësia e tij është e ngjashme me atë të tokës sonë. Por nuk është e banueshme.

Astronomët kanë zbuluar tre ekzoplanetë orbitë rreth një prej yjeve më të vjetër në galaktikë, një xhuxh portokalli me emrin TOI-561.

Njëri prej tyre është 1.5 herë më i madh se Toka dhe rrotullohet rreth yllit në vetëm 10.5 orë. Studiuesit vlerësojnë se planeti ka rreth tre herë masën e tokës. Dendësia duhet të jetë e ngjashme me atë të tokës.

Planeti është shkëmbor, si planeti ynë blu, Venusi ose Marsi – por nuk është i banueshëm për shkak të afërsisë me yllin e tij. Temperaturat atje duhet të arrijnë mbi 2,200 gradë Celsius.

Tre planetët që janë zbuluar quhen TOI-561 b, TOI-561 c dhe TOI-561 d. Planetët u identifikuan duke përdorur teleskopin NASA TESS.

“TOI-561 b është një nga planetët më të vjetër shkëmbor të zbuluar ndonjëherë”, thotë studiuesja Lauren Weiss nga Universiteti i Hawai’i.

Studiuesit vlerësojnë se mosha e saj është rreth 10 miliardë vjet.

Kjo e bën atë rreth dy herë më të vjetër se sistemi ynë diellor dhe pothuajse po aq i vjetër sa universi, i cili është 14 miliardë vjet i vjetër, siç raportohet nga Sciencealtert.com.