5 mësime budiste për t’u marrë me zemërimin

Life style

5 mësime budiste për t’u marrë me zemërimin

Më: 22 maj 2021 Në ora: 12:40
Ilustrim

Zemërimi është një emocion i pashmangshëm, pasi të gjithë e ndiejnë atë. Për disa është një bezdi e lehtë, ndërsa për të tjerët është një inat i ndezur – ne përjetojmë çdo ditë një formë të caktuar zemërimi. Për disa njerëz, zemërimi mund të bëhet një problem serioz nëse nuk menaxhohet si duhet.

Me “një problem serioz”, nënkuptohet lloji i zemërimit që krijon negativitet të vazhdueshëm në sistemin tuaj, zvogëlon produktivitetin tuaj, rrit presionin e gjakut dhe shkakton shumë ndryshime të padëshirueshme në jetën tuaj. Në mësimet budiste, zemërimi është etiketuar si një “emocion i dhimbshëm”, që do të thotë një gjendje shpirtërore që çon në vuajtje.

Kuptimi i natyrës së vuajtjes dhe eliminimi i saj janë qëllimet kryesore të Budizmit. Sipas fjalëve të Budës – “Edhe më parë edhe tani unë mësoj vetëm një gjë: natyrën e vuajtjes dhe përfundimin e saj”. Zemërimi është një nga burimet kryesore të vuajtjeve tona. Ju mund të jeni duke menduar se zemërimi është një emocion i domosdoshëm, i nevojshëm për të luftuar kundër padrejtësisë, për të mbrojtur veten nga rreziku, etj., por realiteti është se të gjitha këto gjëra trajtohen më mirë kur ne jemi të qetë në vend që të zemërohemi. Me një mendim të qetë dhe të mbledhur, të sunduar nga dhembshuria dhe mirësia në vend të zemërimit – ne jemi të pajisur më mirë për t’u marrë me problemet tona. Ne jemi më të zgjuar dhe më efektivë.

Kështu, na duhen disa strategji për të eliminuar zemërimin mendor dhe për të rivendosur qetësinë.

5 mënyra se si budistët merren me zemërimin

Këtu janë pesë mënyra të ndjekura në mësimet budiste për të trajtuar zemërimin.

Merrni parasysh atë që zemërimi ju bën

Siç theksohet nga Buda, një person i zemëruar shpesh dëshiron të sëmurë armikun e tij. Ata fshehurazi dëshirojnë që armiku i tyre të mos flejë mirë, të pësojë humbje, të jetë i shëmtuar dhe të mos ketë mbështetjen e njerëzve të tjerë. Sidoqoftë, më shpesh sesa jo, këto janë të gjitha gjërat që i ndodhin çdo personi të zemëruar.

Kur një person është i zemëruar dhe mban inat, natyrshëm ai / ajo fle keq, nuk është në gjendje të përqendrohet në punë dhe rrallë gëzon jetën. Ata janë aq negativë saqë të tjerët preferojnë të qëndrojnë larg tyre. Nuk ka asgjë më të pakëndshme sesa pamja dhe shoqëria e një personi të zemëruar. Nëse keni dyshime, shkoni qëndroni para pasqyrës dhe shikoni veten herën tjetër kur do të zemëroheni. (Kodhana Sutta, AN 7.60)

Mundohuni të gjeni diçka të mirë kur jeni të zemëruar

Kjo nuk është diçka e lehtë dhe kërkon shumë përulësi. Buda ka përdorur metaforën e një njeriu të etur në një xhungël që has nëpër gjurmët e një elefanti të mbushur me ujë shiu, por personi është aq i etur saqë ata gjunjëzohen dhe fillojnë të marrin ujin me duar. Duke folur në mënyrë metaforike, ne duhet të “gjunjëzohemi”, të jemi të përulur dhe të jemi të gatshëm të shohim të mirat tek personi me të cilin jemi të zemëruar.

Kur ndjehemi të zemëruar, perceptimi ynë bëhet i njëanshëm. E gjitha çfarë mund të shohim është qëllimi i keq i personit. Personi tjetër duket qëllimisht dashakeqës dhe i pafalshëm. Këto mendime na ushqejnë edhe më shumë zemërimin. Sidoqoftë, nëse mund të jemi paksa të përulur dhe të gjejmë disa gjëra të mira tek personi me të cilin jemi të zemëruar, atëherë ata do të ndihen më pak si armik. Zemërimi ynë do të ulet dhe qetësia do të rivendoset, duke filluar procesin e shërimit.

Mos harroni diçka të mirë që ju kanë bërë në të kaluarën

Asnjë person nuk është plotësisht i lig dhe bota nuk është bardh e zi; ne të gjithë jemi hije të ndryshme gri. Kështu që shanset janë që personi me të cilin jeni të zemëruar në këtë moment ka bërë diçka të mirë për ju në të kaluarën. Dhe e vërteta është se ne zakonisht zemërohemi me njerëzit afër nesh. Nëse personi me të cilin jeni i zemëruar është familja juaj ose një mik, ka shumë të ngjarë që ai / ajo ka bërë shumë gjëra të mira për ju në të kaluarën. Mos anashkaloni gjithçka në nxehtësinë e zemërimit. Mos harroni veprat e tyre të mira. Kjo do t’ju ndihmojë të dilni nga spiralja e negativitetit në mendjen tuaj dhe të rivendosni qetësinë.

Vizualizimi

Buda predikoi për rëndësinë e mos zemërimit. Ai tha që ju do ishit një dishepull i vërtetë i Budës vetëm nëse do qëndronit të qetë edhe përballë një provokimi ekstrem. Për të kapërcyer zemërimin e dikujt, Buda i këshilloi dishepujt e tij të meditonin. Ndërsa meditoni, përfytyroni veten të jeni si toka e gjerë, lumi që rrjedh ose hapësira e zbrazët. Nëna tokë është e gjerë dhe e qetë; pa marrë parasysh se si e trajtojnë njerëzit, nëse gërmojnë në të ose bëjnë ndërtime masive, ajo është akoma toka e qetë dhe e bollshme. Në mënyrë të ngjashme, ju duhet të jeni vetvetja edhe kur diçka nxit zemërimin tuaj.

Përndryshe, ju gjithashtu mund ta imagjinoni veten si “hapësirë boshe” ose një “lumë që rrjedh”. Lumi vazhdon të rrjedhë pa marrë parasysh se çfarë dhe hapësira boshe është e zbrazët nga gjithçka. Çështja është se ju duhet të jeni vetëm. Mos u prekni nga negativiteti përreth jush. Sidoqoftë, nëse negativiteti është aq i lartë saqë këto vizualizime nuk po ndihmojnë, atëherë mund të provoni të vizualizoni veten si një person që udhëton me qetësi drejt perëndimit të diellit.

Meditimi “Metta Bhavana”.

Kjo është një formë meditimi që është si ilaçi parandalues. Është një praktikë tradicionale në shumë rrjedha të Budizmit të fillosh dhe të përfundosh çdo meditim me “Metta Bhavana”, një proces ku dikush kultivon ndjenjat e dhembshurisë, dashurisë dhe mirësisë. Metta Bhavana është një ushtrim meditimi ku dikush zgjon mendime të mira dhe ndjenja pozitive për njerëzit e tjerë. Krijon vullnet të mirë. Ju filloni me veten tuaj së pari. Ndërsa meditoni, mendoni përgjatë vijave: “Unë jam mirë, i lumtur dhe i qetë”. Vizualizoni veten si një person i lumtur dhe i kënaqur dhe në rastin tuaj më të mirë.

Tjetra, vizualizoni unaza koncentrike rreth vetes, ajo e brendshme formohet nga njerëzit që doni. Gradualisht lëvizni në unazat e jashtme, duke dëshiruar të njëjtën gjë për njerëzit që i njihni më pak dhe në fund kaloni në unazat më të largëta që përbëhen nga personat me të cilët jeni zemëruar. Mendoni “Qofshin mirë, të lumtur dhe të qetë”. Nëse njerëzit me të cilët jeni zemëruar janë aq të mirë sa ju dëshironi, ata nuk do të ishin të lëndueshëm. Prandaj uro që të gjithë të jenë mirë, për mirëqenien e tyre dhe qetësinë tuaj personale.

Duke zhvilluar zakonin e kultivimit të vullnetit të mirë përmes ndërgjegjësimit dhe meditimit, ju forconi rezervat tuaja të ndjenjave të mira dhe gjithashtu zhvilloni një botëkuptim të ndryshuar, i cili është në përputhje me të vërtetën më të thellë. Kjo ju bën të vetëdijshëm për ngjashmëritë në thelbin e të gjitha qenieve njerëzore – që secili prej nesh dëshiron lumturi dhe liri nga vuajtjet e botës. Ky lloj këndvështrimi është i mirë për vizionin dhe mendjen tuaj, duke siguruar që të ndiheni më pak të zemëruar. Dhe edhe nëse lind një situatë ku ndjen një tërbim zemërimi, kjo do të të ndihmojë të shkëputesh më lehtë nga ato ndjenja.

commentFirst article
Sot mund të lexoni Shfletoni kopertinat