​Zbulohet specia e re njerëzore që jetoi 500.000 vjet më parë

​Zbulohet specia e re njerëzore që jetoi 500.000 vjet më parë

Më: 30 tetor 2021 Në ora: 16:53

Shkencëtarët kanë bërë një zbulim të madh pasi zbuluan prova të një specie të re të njerëzve të hershëm në Afrikë rreth 500.000 vjet më parë.

Mbetjet e specieve të reja njerëzore të gjetura në një shpellë të Afrikës Jugore.

Homo bodoensis mendohet se kanë jetuar gjatë epokës së Pleistocenit të Mesëm dhe studiuesit besojnë se ata janë paraardhës direkt të njerëzve modernë. Emri bodoensis vjen nga një kafkë e gjetur në Bodo D'ar në Etiopi.

Sipas ekspertëve, kjo është një periudhë vendimtare në histori, pasi ajo pa gjithashtu rritjen e Homo sapiens në Afrikë, dhe të afërmve tanë të ngushtë Neandertalët në Evropë.

Por kjo periudhë është gjithashtu me një boshllëk në njohuritë e ekspertëve për natyrën e evolucionit njerëzor gjatë kësaj kohe.

Paleoantropologët e quajnë këtë herë "rrëmujë në mes".

Autorja kryesore e studimit Mirjana Roksandic nga Universiteti i Winnipeg në Kanada, tha se diskutimet për evolucionin njerëzor gjatë kësaj periudhe kohore ishte e pamundur për shkak të mungesës së terminologjisë së duhur që pranon variacionet gjeografike njerëzore.

“Emërtimi i një specie të re është një punë e madhe, pasi Komisioni Ndërkombëtar për Nomenklaturën Zoologjike lejon ndryshimin e emrit vetëm sipas rregullave të përcaktuara rreptësisht. Ne kemi besim se ky do të qëndrojë për një kohë të gjatë, një emër i ri takson do të jetojë vetëm nëse studiues të tjerë e përdorin atë," tha ajo.

Me klasifikimin e ri, Homo bodoensis do të përdoret për të përshkruar shumicën e njerëzve të Pleistocenit të Mesëm nga Afrika dhe disa nga Evropa Juglindore.

Sipas Christopher Bae, një bashkautor i studimit nga departamenti i antropologjisë në Universitetin e Hawait në Manoa, klasifikimi i ri ka për qëllim "të prerë nyjën gordiane dhe të na lejojë të komunikojmë qartë për këtë periudhë të rëndësishme në evolucioni njerëzor”.

Kjo nuk është hera e parë në muajt e fundit që shohim një përparim në fushën e Antropolgjisë.

Në gusht, arkeologët gjetën ADN-në e lashtë në eshtrat e një gruaje që vdiq 7200 vjet më parë në Indonezi.

Zbulimi mahnitës ndryshoi të kuptuarit tonë për migrimin e njerëzve të hershëm.

Mbetjet e adoleshentit u quajt Bessé dhe u zbuluan në shpellën Leang Panninge në ishullin indonezian të Sulawesi.

ADN-ja u nxor nga pjesa e kockës së përkohshme të Bessé, e cila është pjesë e veshit të brendshëm. Studiuesit thanë se ADN-ja e paprekur ishte një gjetje shumë e rrallë. Gërmimet fillestare në Indonezi u ndërmorën në vitin 2015.

Zbulimi mendohej të ishte hera e parë që ADN-ja e lashtë njerëzore u zbulua në Wallacea, zinxhiri i madh i ishujve në oqean midis Azisë kontinentale dhe Australisë.

Gjetjet nga studimi i fundit u publikuan në revistën “Evolutionary Anthropology Issues News and Reviews”.