Ndodh për herë të parë: Shkencëtarët realizojnë shpikjen e pazakontë, e drejtojnë rrufenë me një laser

Më: 17 janar 2023 Në ora: 15:24
Shkencëtarët realizojnë shpikjen e pazakontë

Një grup studiuesish evropianë njoftuan se për herë të parë, një lazer me fuqi të lartë do të largojë rrufetë. Ai do të jetë në gjendje të parandalojë dhe drejtojë kursin e tyre ndërsa zbulimi mund të çojë në metoda më të mira të mbrojtjes nga rrufetë për infrastrukturën kritike si termocentralet, aeroportet, platformat e lëshimit të raketave.

Rrufeja nuk kufizohet nga lartësia e saj natyrore dhe mund të mbulojë një sipërfaqe deri në 200 metra katrorë, me lazerin që depërton në retë dhe mjegullën. Ajo jonizon molekulat e azotit dhe oksigjenit, duke lëshuar elektrone dhe duke krijuar plazmën e cila është një përcjellës i elektricitetit.

Në eksperimentin, i cili u zhvillua midis qershorit dhe shtatorit 2021 në një mal zviceran, 1000 impulset e lazerit në sekondë arritën të bëjnë një rrufe të ndiqte rrezen lazer për 60 metra përpara se të godiste rrufenë.

Siç raportojnë ata në botimin e tyre në revistën e fotonikës “Nature Photonics”, gjatë gjashtë orësh funksionimi, në mes të një stuhie rrufe, lazeri parandaloi katër rrufe në rrugën e tyre. Kështu ata konfirmuan se lazeri mund të shmangë rrufenë dhe të mbrojë një infrastrukturë të synuar.

Deri më tani ideja është testuar vetëm në laborator dhe jo në kushte reale.

Pamjet KETU