Teleskopi i NASA-s dallon “pikëpyetjen kozmike” në hapësirën e thellë – por çfarë mund të jetë ajo?

Më: 14 gusht 2023 Në ora: 07:22

Një objekt kozmik në formën e një pikëpyetjeje është një nga imazhet më të fundit të kapura nga teleskopi hapësinor James Webb i NASA-s – dhe shkencëtarët mendojnë se e dinë se çfarë mund të jetë.

Sipas CNN, imazhi, i publikuar më 26 korrik, përshkruante një palë yje të rinj të quajtur Herbig-Haro 46/47.

Të gjetura 1470 vite dritë larg në yjësinë Vela brenda galaktikës Rruga e Qumështit, yjet janë ende duke u formuar në mënyrë aktive dhe duke u rrotulluar afër njëri-tjetrit.

Të dy janë vëzhguar dhe studiuar nga teleskopët hapësinorë dhe me bazë tokësore që nga vitet 1950, por teleskopi shumë i ndjeshëm Webb ofroi imazhin me rezolucion më të lartë dhe më të detajuar deri më tani.

Teleskopi Webb ndriçon informacione rreth origjinës së universit tonë, por shfaqja e këtij objekti misterioz në sfondin e këtij imazhi lë më shumë pyetje sesa përgjigje.

Pikëpyetja kozmike nuk është vëzhguar ose studiuar nga afër, kështu që shkencëtarët nuk janë saktësisht të sigurt për origjinën dhe përbërjen e objektit.

Por ata kanë disa ide bazuar në formën dhe vendndodhjen e saj.

Siç thuhet më tej, është e mundshme hera e parë që është parë ky objekt specifik, thanë ekspertët, por bashkimi i galaktikave në një formë të ngjashme me pikëpyetjen ka ndodhur më parë.

Sidoqoftë, shkencëtarët vlerësojnë se mbledhja e më shumë të dhënave spektroskopike rreth objektit do të zbulonte më shumë detaje të tilla si distanca dhe përbërjet kimike të tij.