Pjesë të asteroidit të largët dhe të lashtë arrijnë në Tokë nga NASA

Pjesë të asteroidit të largët dhe të lashtë arrijnë në Tokë nga NASA

Më: 25 shtator 2023 Në ora: 14:57

Një pjesë e një asteroidi ka mbërritur në Tokë nga ana tjetër e sistemit diellor, në një sukses të madh për misionin Osiris-Rex të NASA-s.

Anija kozmike ka kaluar vite duke fluturuar drejt asteroidit të quajtur Bennu, duke mbledhur një pjesë të tij dhe duke e sjellë atë në shtëpi në mënyrë që të mund të studiohet nga studiuesit. Ai i jep fund një misioni që zgjati shtatë vjet, që përfshinte një udhëtim rreth katër miliardë metrash dhe kushtoi më shumë se një miliard dollarë.

Shkencëtarët shpresojnë se studimi i materialit mund të ndihmojë për të zbuluar se si u formuan dhe evoluan planetët, dhe madje mund të hedhin dritë mbi mënyrën se si filloi vetë jeta. Meqenëse Bennu është rreth 4.5 miliardë vjeç, mostra është pothuajse si një vështrim prapa në sistemin diellor gjatë viteve të tij të hershme. Nasa e ka cilësuar atë si “kapsula e kohës”.

Bennu është gjithashtu i dukshëm si “asteroidi më i rrezikshëm” i NASA-s, sipas një shkalle të përdorur për të matur se sa rrezik paraqet një objekt i caktuar.

Është hera e parë që Nasa ka rikthyer një pjesë të një asteroidi dhe hera e parë që dikush e ka bërë këtë që nga viti 2020. Është gjithashtu pjesa më e madhe që është mbledhur ndonjëherë, rreth 250 g.

Mostra do të shpërndahet mes 200 personave në 38 institucione në të gjithë botën.

Misioni Osiris-Rex u largua nga Toka në shtator 2016 dhe mbërriti në asteroid në tetor 2018. Ai mblodhi mostra në tetor 2020 dhe filloi udhëtimin e tij në shtëpi në prill 2021.