​Vakti i fundit i tiranozaurit ishin dy foshnja dinozaurësh

​Vakti i fundit i tiranozaurit ishin dy foshnja dinozaurësh

Më: 9 dhjetor 2023 Në ora: 19:02

Brenda një fosili tiranozauri 75-milionë vjeçar, janë zbuluar mbetjet e dy foshnjave të dinozaurëve, duke hedhur kështu dritë të re mbi ndryshimin e dietës së grabitqarëve të lashtë.

Sipas një studimi në revistën “Science Advances”, gjymtyrët e pasme të dy dinozaurëve të vegjël, të quajtur cytipes, u gjetën nën kafazin e kraharorit të një gorgozaurusi të ri, një i afërm i ngushtë i Tyrannosaurus rex.

Studiuesit thonë se zbulimi sugjeron se gorgozaurët e rinj prenë dinozaurët e vegjël, ndërsa provat e mëparshme fosile tregojnë se gorgozaurët e rritur sulmuan dhe hëngrën dinozaurët barngrënës shumë të mëdhenj që jetonin në tufa.

Darla Zelenitsky, një nga shkencëtaret kryesore në studim, tha për BBC se zbulimi ishte "provë e fortë që tiranozaurët ndryshuan dietën e tyre në mënyrë drastike ndërsa rriteshin".

"Tani e dimë se këta adoleshentë (tiranozaurët) ishin pre e dinozaurëve të vegjël e të rinj. Këta tiranozaurë më të vegjël dhe të papjekur ndoshta nuk ishin gati të sulmonin një grup dinozaurësh me brirë, ku të rriturit peshonin mijëra kilogramë," tha ajo.

Fosili u zbulua fillimisht në Alberta Badlands të Kanadasë në vitin 2009, por u varros në shkëmb dhe u deshën disa vite për t'u përgatitur për studim.