Sapo ka dalë nga shtypi vepra më e re me poezi , me volumin 95 faqe , e autorit Isak Ahmeti"DRITË E PËRJETËSUAR", nën redaktimin e Anton Nikë Berishës, SHB"FAIK KONICA", Prishtinë, 2019.
Libri në fjalë është strukturuar në katër cikle:
I.MË I LARTI,
II.DRITA E PËRJETËSUAR ,
III.KOHA dhe
IV.KUPTIMI SHPIRTËROR I KRIJIMIT.
Ky libër , që është i veçantë , së pari është publikuar në internet(2018),ndërsa tash edhe si libër falë inkurajimit që pata nga shumë miq të fushës së letrave shqipe :si Anton Nikë Berisha,Mons.Lush Gjergji , Mazllum Saneja , Ndue Ukaj, Sarë Gjergji etj.Libri përmban përsiatje poetike-filozofike:poezi , psalme dhe urata që burimin e kanë tek shpirti im , në kërkim të së Vërtetës , te Bibla dhe te filozofia shënagustiniane.Këto krijesa poetike nuk janë vetëm poezi , përsiatje poetike - filozofike për Krijuesin , por edhe adhurim dhe himn për Zotin , që e ka krijuar botën e mrekullueshme dhe njeriun në përfytyrimin e tij të hyjnueshëm.Këto poezi , sipas vlerësimit të Mazllum Saneja , shkrimtar dhe përkthyes i njohur në letrat shqipe , vijnë si një mësim i përvuajtërisë për të mësuar fuqinë dhe guximin e pakrahasueshëm të botës që na duket si një mister i vuajtjeve dhe sfilitjeve tona në Kalvarin e jetës.Mbasi i lexoi në dsh dhe si botim elektronik , Mons Lush Gjergji më shkroi:Damari yt , i dashuri Isak , shprehet edhe në këto poezi dhe urata , të bukura , në stilin e Shën Nënë Terezes!
Libri:Dritë e përjetësuar hapet me një Parathënie ,mjaft të gjerë dhe përmbajtësore të Prof.dr.Anton Nikë Berisha , ku , ndër të tjera , shkruan:
Përmbledhja me poezi e Isak Ahmetit "Dritë e përjetësuar "përligj vazhdimin e traditës së pasur të poezisë sonë të përshpirtshme , që zë fill me psalmet dhe poezinë e përshpirtshme të botuar në veprën e parë në gjuhën shqipe"Meshari"(1555), të botuar nga Gjon Bdek Buzuku.
Në tekstet e 60 poezive të librit , Isak Ahmeti gërsheton lloje të ndryshme të Shkrimit të Shenjtë-Biblës dhe literaturës teologjike si psalmeve , himneve , lavdeve , litanive , lutjeve etj.Pra ai nuk përfill dhe nuk mbështetet vetëm në një lloj përkatës , por në secilin tekst të poezive të tij vërehen përbërës të llojeve të përmendura.Qëllimi i autorit nuk ishte t 'i jepte përparësi një lloji , po përmes mënyrave të ndryshme të të shprehurit të dëshmonte rëndësinë e besimit në Hyjin dhe nevojën e njësimit me dashurinë e tij.Kështu , në njërën nga poezitë janë më të pranishme , fjala vjen,
përbërësit e psalmeve , në ndonjë tjetër të lavdeve , të himneve ose të lutjeve si forma të rëndësishme të dëshmisë së besimit në Hyjin.
Teksti i poezive të përfshira në këtë libër dëshmon se poeti e ndjen brenda vetes Hyjin dhe dashurinë e tij , e gjakon atë si dëshmi dhe si mundësi të pasurisë shpirtërore dhe si të tillë e shpreh përmes tekstit , vargjeve.
Në këto poezi s'kemi strukturë të ndërliqshme poetike , shprehje figurative dhe tablo të pasura , të ngarkuara me kuptimësi të shumta.Autori qëllimisht e përfton një tekst që mundëson një shqiptim dhe një komunikim të pandërmjemë , që nuk të lë mundësinë e dyshimit , po synon qartësinë dhe ndikimin sa më të madh në marrësin.Pra , ai përqëndrohet të dëshmojë se si ai e ndien Hyjin dhe dashurinë e tij dhe çfarë rëndësie ka kjo në jetën e njeriut.Tekstet e poezive të
librit "Dritë e përjetësuar" përbëjnë një mozaik , ku pjesët e plotësojnë njëra-tjetrën në forma të ndryshme dhe si të tilla bëjnë një tërësi.Përmes tyre shprehet rëndësia e besimit në Hyjin dhe nevoja që ky besim të jetë sa më i mirëfilltë dhe i palëkundshëm.Ndonjëherë poeti i përsërit shprehjet dhe frazat me qëllim që të forcohen mendimet , të qartësohen qëndrimet e tij ndaj dukurive që i bën objekt vështrimi.Sipas poetit çdo gjë që Hyji krijoi e krijoi në mënyrë të përsosur: natyrën , njeriun , kohën , dijen , bukurinë , çdo gjë.
Hyji e krijoi edhe Fjalën , edhe Fjalën poetike , përbërësin më të rëndësishëm të poezisë e të poetit.Me anën e saj shprehen mendimet , përftohet e bukura, që është e pandashme nga dashuria dhe komunikimi mes njerëzve.Dëshmi e kësaj janë dhe poezitë që poeti i harton për Hyjin dhe dashurinë e tij.Përmes këngës poeti synon të lartësohet drejt Hyjit , të njësohet me të.
Fjala jote Zot
deri në fund të kohëve
Je libër i gjallë
që lexohet
përjetësisht
(Koha flet për ty)
*
E krijove Fjalën
mrekullinë e mrekullive
Fjala
shkëlqim i përjetshëm
(E krijove Fjalën)
Pra , me anën e poezisë , të vargjeve kushtuar Hyjit , poeti synon të pasurohet dhe fisnikërohet shpirtërisht , të njësohet me hyjnoren :
Le të ngjitem sipër
nëpër përpjetat e zemrës
te prushi i bukurisë
së Fjalës sate
Le të këndoj
Këngën e ngjitjes
atje lart
ku do banojmë përjetësisht
pranë teje
(Le të ngjitem sipër).
Hyji është edhe Dritë që dritë u dhuron njerëzve , kafshëve , bimëve ; është dritë e përjetësuar për të cilën ka nevojë edhe poeti (unë-Dritë dua)..Ai e kërkon këtë dritë për arsye se: Derisa të kemi dritë , besoni në dritë / që të bëheni bijtë e dritës(Gjn 12 , 36).
Poeti gjakon ta ketë shpirtin e ndriçuar me dritën e Hyjit për arsye se , siç është thënë , duhet të jetojë në rrafshin shpirtëror ; brenda tij është një botë sa e pasur aq dhe e pafund.
Je dritë që vezullon
Të futet në shpirt
(Dritë që vezullon)
*
Zot
Dritë e së Vërtetës
(Dritë e së Vërtetës).
*
Në gjakim të dritës sate
për të zhbërë terrin tim
(Nuk e di )
Këto poezi të Isak Ahmetit të afrojnë dhe të njësojnë me besimin në Hyjin dhe si të tilla padyshim do të kenë lexuesin e tyre.